تاریخ : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه های شهرداری برای هفته دولت

در هفته دولت و با حضور استاندار:
پروژه‌هاي تفريحي و عمراني شهر شريفيه به بهره‌برداري رسید.
به گزارش خبرنگار …. ؛ در هفته دولت، پروژه‌هاي شهرداري شريفيه با حضور دكتر همتي استاندار قزوين، رضا عسگري فرماندار البرز، دكتر هاشمي شهردار شريفيه، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر شريفيه و جمعي ديگر از مسئولان استاني و محلي به بهره‌برداري رسيد.


دكتر حسين هاشمي، شهردار شريفيه در آيين بهره‌‌برداري از پروژه‌هاي هفته دولت اين شهرداري در سخناني اظهار كرد: شهر شريفيه قدمت زياد و افراد فرهيخته بسياري را در تاريخ خود دارد.
وي در تشريح اقدامات انجام شده در شهرداري شريفيه تصريح كرد: در اين شهر در راستاي رفاه حال شهروندان و بهبود منظر شهري خدمات زيادي انجام شده که امروز به حمدا… شاهد بهره برداری از پروژه هایی چون ساختمان اداری شهرداری و شورای اسلامی شهر ، بوستان یاس ، سالن ورزشی فجر ، ساختمان تطهیر آرامستان و همچنین کلنگ زنی مجموعه ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی هستیم. وی همچنین به تشریح دیگر اقدامات شهرداری پرداخت و عنوان کرد
از شاخص‌‌ترين آن‌ها مي‌‌توان به طراحي و احداث بلوار امام علي(ع) به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر، عرض ۷۶ متر (۴ بانده ) و مزین به تمثال مبارك شهداي شهر با صرفه جویی ۱۲ درصد زير قيمت فهرست بهاي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي
پروژه بلوار شهيد بهشتی به طول ۹۰۰ متر و عرض ۳۰ متر با ۱۱ درصد صرفه‌جويي زير قيمت فهرست بهاي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي
آسفالت باقیمانده معابر شهر (با شعار خداحافظی با معابر خاکی) با ۵۰ ميليارد ريال اعتبار و ۸ درصد صرفه‌‌جويي زير قيمت فهرست بهاي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي
ساماندهي آرامستان و گلزار شهدا، حمل مكانيزه زباله به عنوان ديگر اقدامات شهرداري شريفيه ياد و اضافه كرد: احداث پل و بلوار ولايت با ۲۰ ميليارد ريال اعتبار شامل طول بلوار ۴۰۰ متر، پل غيرهمسطح زير راه آهن به عرض ۱۲ در ۱۲ متر، پل روي رودخانه شرقي ۶ در ۲۴ متر با ۲۷ درصد صرفه‌جويي زير قيمت فهرست بهاي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي
همچنين ساماندهي ميدان امام ، پياده‌روسازي خيابان وليعصر(عج) و امام (ره) به طول ۲ هزار و ۶۰۰ متر با ۲۶ درصد صرفه جویی زیر قیمت فهرست بهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی نيز از ديگر اقدامات انجام شده در شهرداري شريفيه به شمار مي‌رود؛
وي از احداث پل و بلوار غربي شريفيه خبر داد و افزود: اين پروژه با اعتباري بالغ بر ۶۰ ميليارد ريال و به طول يكهزار و يكصد متر با عرض ۳۸ متر درحال احداث می باشد.
هاشمي با اشاره به پتانسيل كشاورزي شهر شريفيه تصريح كرد: اين شهر از محصول منحصر به فرد به نام هندوانه ديم شریف آباد برخوردار است؛ سال گذشته جشنواره‌اي براي معرفي اين محصول در شريفيه برگزار شد، چنانچه استانداري همكاري لازم را با شهرداري داشته باشد اين جشنواره را هر سال برگزار مي‌كنيم.
وي موضوع سرريز شدن سيلاب‌هاي سطحي مهرگان به رودخانه شريفيه را از چالش‌هاي اين شهر برشمرد و گفت: با توجه به اينكه در سال ۹۴ و ۹۵، در شريفيه با دو چالش جدي روبرو بوديم، بنا بود از محل حوادث غيرمترقبه براي اصلاح اين موضوع اعتباري اختصاص یابد كه تاكنون انجام نشده، اميدواريم در اين باره اقداماتي شود.
اين مدير شهری احداث ساختمان آتش‌نشاني، احداث بوستان بانوان و پارك‌هاي محلي را در راستاي ايجاد نشاط در شريفيه در افق پيش روي اين شهرداري برشمرد.
” عملكرد شهرداري شريفيه بسيار قابل تحسين است”
فريدون همتي استاندار قزوين نيز در اين مراسم در سخناني عملكرد شهردار شريفيه را مثبت و قابل تحسين عنوان و اضافه كرد: ابقاء دكتر هاشمي رويدد مباركي بود كه در استان قزوين روي داد چرا كه دكتر هاشمي از شهرداران موفق و با تجربه استان هستند و بايد از اين تصميم منطقي شوراي شهر تشكر كرد.
وي افزود: شهرداري شريفيه در اجراي پروژه‌ها صرفه‌جويي‌هاي زيادي داشته كه اين اقدام پسنديده‌اي است.
استاندار تاكيد كرد: بايد ميان دستگاه‌هاي اجرايي، فرمانداري شهرداري و شوراي شهر همدلي بيشتري صورت گيرد تا روند توسعه و ارايه خدمات در اين شهر شتاب بيشتري داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید